חדשות האתר

טיפים בקידום אתרים

מומחה קידום אתרים באינטרנט, מעניק לך טיפים חינם על קידום אתרים:

קידום אתרים - כמו בכל מקצוע אחר, גם ובעיקר קידום אתרים, דורש את מגע הקסם של מומחה המתמחה באותו מקצוע ספציפי נדרש.
לכן , מומחה לקידום אתרים, הוא האדם הראשון איתו כדאי לך להתייעץ, לפני שאתה יוצא במסע ההפכפך והקשה, במעלה סולם תוצאות החיפוש.
 
מנועי חיפוש - קידום אתרים מתאפשר, בעיקר בשל קיומם של מנועי החיפוש, היודעים לסרוק את דפי התוכן שלך ושל אחרים, למיין אותם ולדרג אותם על-פי סולם הרלבנטיות שלהם, למילות החיפוש. בארץ, מעל 90% מהגולשים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל. מומחה לקידום אתרים, חייב לדעת ולהבין במידה רבה, את הקוד באמצעותו מדרגים מנועי החיפוש את תוצאות החיפוש, ולפעול על-פי ידע זה, בכדי לעזור לך לקדם את דפי המידע באתר שלך, במעלה סולם תוצאות החיפוש.
 
מילות מפתח - בכדי להבטיח את מיקומך במקום נכבד במעלה תוצאות החיפוש המוצגות במנועי החיפוש, עליך לבחור מילות מפתח הרלבנטיות לעסק שלך, ואותן לקדם באתר שלך. מומחה קידום אתרים, יכול בין השאר לעזור לך גם בנושא הזה, באמצעות מחקר מילות מפתח, אותו הוא יכול לערוך בעבורך, ובכך להבטיח כי האתר שלך יהיה ממוקד ויפנה אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך, וימנע ממך לבזבז אנרגיה על מילות מפתח לא רלבנטיות.
 
קישורים - בעולם האמיתי, קוראים לזה "קשרים". מי שמקושר, שיש לו קשרים, הוא נחשב ואף מצליח. בעולם האינטרנט, קוראים לזה "קישורים". אתר שיש לו קישורים רבים, כאילו אומר למנועי החיפוש "שימו לב אלי. אני נחשב. אני מצליח. יש לי הרבה קישורים!"  אכן, כך גם יתיחסו אליו מנועי החיפוש. מומחה קידום אתרים, יודע איך ליצור קשרים ( קישורים ), בינך לבין אתרים אחרים ובכך להגדיל את סיכוייך במנועי החיפוש.
 
בניית אתרים - בניית אתר, בדרך ספציפית מסויימת, שתהיה ויזואלית אטרקטיבית עבור קהל הגולשים, היא ללא ספק משימה חשובה הדורשת הרבה מחשבה וידע מקצועי. לעומת זאת, בנית אתר שיהיה נעים לעיני העכביש של מנוע החיפוש - זה כבר סיפור אחר. זוהי מקצועיות מסוג שונה ולא תמיד למעצבי אתרים, קיים הידע הדרוש בכדי לדאוג לעיצוב שיהיה ידידותי בעיני מנועי החיפוש. כאן חייב להכנס לתמונה, מקדם אתרים. יודע איך להנחות את מעצב האתרים, לבנות עבורך אתר שיהיה יפה לא רק בעיני הגולשים, אלא גם ובעיקר בעיני מנועי החיפוש, וזוהי משימה לא פשוטה. אם במקרה, המומחה שלך לקידום אתרים, הוא גם בונה אתרים - בינגו! תפשת שתי ציפורים בבת אחת. ב- SEO-SAM, תמצא גם צוות מקצועי שיוכל לעזור לך הן בבנית אתר והן בקידומו במנועי החיפוש, בעת ובעונה אחת.
 
שמואל עטיה, מומחה מוסמך לקידום אתרים, ישמח לסייע בידך, לבנות אתר ידידותי לגולש וידידותי למנועי החיפוש בעת ובעונה אחת.  פנה עוד היום אל מומחה לקידום אתרים, וקבל הצעה ידידותית גם לכיס שלך! לא צריך לשבור תוכניות חסכון בכדי להצליח בגוגל! טלפן עכגשיו, אל -  0504-662762, וקבל הצעההוגנת, עוד היום. 
 
 

 

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	 


 
Copyright © 2008 שם העסק. All rights reserved.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן