חדשות האתר

קידום אתרים - איפה?

אחרי שהבנו מדוע אנו זקוקים לעזרתו של מומחה לקידום אתרים, אשר יכול לסייע בידינו לקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש, ומתי עלינו להתחיל בפעולת קידום האתר שלנו ,והתחלנו להבין איך עושים זאת, ולמי מתאים הנושא של קידום אתרים, הגיע הזמן להבין איפה? איפה נמצא האתר שלנו ואיפה אנחנו צריכים לקדם אותו.
 
ובכן, במאמר הראשון שלנו, המשלנו את העולם המקוון לעולם האמיתי, ואת האתר שלנו לחנות המוכרת דבר מה, ולא חשוב כרגע מה היא מוכרת. ובכן, אם בעולם האמיתי, די לה לחנות שלכם להיות ממוקמת ברחובה הראשי של עיר סואנת כל-שהיא, היכן שאלפי מבקרים חולפים על פניה מדי יום, הרי שבעולם המקוון, נדרש סלקטור, או מדריך שיעזור לכם לכוון את עצמכם הישר אל האזור בעיר המקוונת, המציע את סוג החנות או החנויות אליהן העסק שלכם משתייך, ואליהן יגיעו לקוחותיכם הפוטנציאליים. למדריך הזה, לסלקטור הזה קוראים "מנוע חיפוש" מנוע החיפוש, נובר בתוך חלקיקי שניות בין שפע הדפים המאוחסנים בשרתים השונים, ממיין אותם על פי פרמטרים קבועים לפי רמת החשיבות והרלבנטיות שלהם ביחס לשאלה שנשאלה, ומעלה אותם אל מול עיניו של המבקש, עפ"י סדר הרלבנטיות ו/או החשיבות שלהם ביחס לשאלה שנשאלה. דמיינו לעצמכם: הגעתם לעיר גדולה וזרה אתם תיירים בפעם הראשונה באותה העיר. הגעתם אל מרכז מידע. על ספסל הפקיד/ה במרכז המידע, יושב רובוט. רובוט מאוד חכם ומתוחכם. ואתם פונים אל אותו רובוט בשאלה: אנו מחפשים מסעדה בשרית . התוכל לעזור לנו למצוא כזאת? בתוך חלקיקי שניה, יעבור הרובוט על כל האינפורמציה הנמצאת ברשותו "במחסני המידע" שלו, ויעלה בפניכם את רשימת כל המסעדות הבשריות, הרשומות במחסני המידע שלו. לפי איזה סדר? לפי סדר החשיבות והרלבנטיות שהוא מצליח לפענח מן האינפורמציה שהציגו בפניו, בעלי המסעדות הבשריות השונות. נניח לצורך הענין, שקיימים כמה מרכזי מידע שכאלה. לאחד מהם קוראים "גוגל" לשני קוראים "יאהו!" ולשלישי קוראים "נענע" וכו'. אלו נקראים בשם כולל "מנועי חיפוש" הם ההמצאה הגאונית, אשר חוללה את המהפכה המשמעותית ביותר בעולם הצריכה והפרסום בעת האחרונה. באמצעות מנעי החיפוש, יכולים מיליוני גולשים להגיע בכל רגע נתון אל שפע לא יתואר של אינפורמציה, הרלבנטית לשאילתה אותה הם מציגים בפני מנועי החיפוש!
גם העסק שלך, יכול להיות חשוף בפני אותן מליוני עיניים, במידה ותדע לפנות אל האדם הנכון, היכול לסייע בידך להפוך את האתר שלך, לרלבנטי מספיק בעיניו של אותו "רובוט", אותו מנוע חיפוש המנסה לתת תשובה נאותה ללקוח הפוטנציאלי שלך, היושב אי שם בביתו, ומקיש בפני מנוע החיפוש בו הוא נוהג להשתמש, את הבקשה שלו. את השאילתה שלו!
אותו אדם, חייב להיות כמובן בקי ברזי המקצוע המורכב הזה, הנקרא "קידום אתרים" . אותו אדם, הוא כמובן
מומחה לקידום אתרים . אם הגעתה אליו, התחלתה את המסע שלך אל הדף הראשון בתוצאות החיפוש הרלבנטיות לעסק שלך, ואת המסע שלך להצלחה עסקית עליה טרם חלמת.
בישראל, כמו גם בשאר העולם, מוביל גוגל את רשימת הפופולריות בין הגולשים. אין ספק כי גוגל מצליחה לשמור על מעמדה, בזכות זאת כי מנוע החיפוש שלה, מצליח לדלות מתוך שפע  האינפורמציה העצום הקיים ברשת, את תוצאות החיפוש הרלבנטיות ביותר ביחס לשאלה שנשאלה, במהירות וביעילות הרבה ביותר. מומחה לקידום אתרים, יכול לעזור לך להפוך את האתר שלך לרלבנטי בעיניו של מנוע החיפוש, ביחס לשאלות שיעלו בפניו, הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך.
נושא קידום אתרים מעניין אותך, מוזמן/נת לקבל עוד טיפים בקידום אתרים
 
seo-sam קידום אתרים באינטרנט


 
Copyright © 2008 שם העסק. All rights reserved.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן