חדשות האתר

קידום אתרים ממומן

לפעמים, גם אם יש לך כבר אתר טוב, ונניח כי פנית כבר אל מומחה לקידום אתרים, אשר עזר לך לקדם את האתר במעלה סולם תוצאות החיפוש, עדיין נדרש לך כלי נוסף, כלי אשר יעניק לך "אדג'" או יתרון נוסף על המתחרים שלך באותו הענף, וימנף את התוצאות העסקיות שלך. הכלי הזה, נקרא "קידום ממומן בגוגל ". אמרנו קידום ממומן בגוגל, מאחר וגוגל שולט לפחות בישראל על מעל ל-90% מתנועת הגולשים ברשת, אף-על פי שלמען ההגינות, ראוי לאמר כי קידום ממומן אפשרי גם בשאר מנועי החיפוש.

פירוש המושג "קידום ממומן" הוא, כי יש באפשרותך אתה, בעל העסק, לקדם בתשלום את העסק שלך, למקומות בולטים בדף תוצאות החיפוש של הגולשים, במילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך. זאת אומרת, שמי שיקיש אצלו בבית, שאילתה כל-שהיא בדבר שרות מסחרי כל שהוא שאותו הוא מבקש, יש באפשרותך, תמורת תשלום, להופיע בראש העמוד של תוצאות החיפוש, או בעמודה השמאלית, משמאל לעמוד, תחת הכותרת "קישורים ממומנים". החדשות הטובות, הן כי אתה לא תשלם עבור זה שהופעת בעמוד הראשון בראש העמוד, גם אם תופיע שם אלפי פעמים מול עיניהם של אלפי גולשים, המחפשים את המוצר או השרות אותו אתה מציע. אתה כן תשלם, אם אחד מהגולשים "יקליק"  על המודעה שלך, וייכנס לאתר שלך. שיטה מהפכנית זאת, המצאה מבית "גוגל", שחוללה מהפכה בעולם הפרסום, נקראת P.P.C. או Pay Per Click,  או בתרגום לעברית: "שלם עבור הקלקה"

שיטה זאת היא מהפכנית, מאחר ואתה יודע בודאות כי אתה משלם רק אם מישהו גילה התעניינות ספציפית במודעה שלך, והוא מבקש לברר פרטים נוספים בקשר לשרות או למוצר אותו אתה מציע. שיטה זאת מאפשרת לך לקבל תמורה מקסימלית עבור ההשקעה שלך בפרסום, כפי ששום שיטה אחרת לא נותנת לך. השיטה היא גם פשוטה ליישום, וגוגל מציע לך הדרכה באשר לאופן בו תוכל לפתוח "חשבון" בגוגל, שיאפשר לך לפרסם מודעה או סדרה של מודעות, הנוגעות לעסק שלך.

ולמרות כי הכל נראה כה פשוט, עדיין נותרו שאלות כבדות משקל עליהן צריך לתת תשובה. השיטה של גוגל עובדת בשיטה של מכרז הפתוח בפניך, בדיוק כשם שהוא פתוח בפני המתחרים שלך. אתה קובע כמה אתה מעונין לשלם עבור כל הקלקה. לפי סכום זה, בהתאם להצעות שנתקבלו מן המתחרים שלך, תחליט המערכת הממוחשבת של "גוגל אד-וורדס" , מתי ובאיזה תדירות להציף את המודעה שלך אל מול עיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. מה לרשום במודעה ? כמה כסף לשים על המודעה ? האם לפרסם אותה קבוע בכל שעות היממה באותו המחיר ? כאשר סוף סוף יקליק משהוא על המודעה שלך, להיכן הוא יגיע ? האם אל העמוד הראשי של האתר שלך, או אל דף נחיתה המתייחס ספציפית למוצר או לשרות אותו אתה מבקש למכור ? כל אלה הן שאלות כבדות משקל, היכולות להבדיל בין כשלון להצלחה בקמפיין הפרסום שלך. אלו הן שאלות שרק מומחה קידום אתרים יכול לתת לך תשובה עליהן. ולכן, גם אם אתה מבקש לחזק את החשיפה האינטרנטית שלך באמצעות "קידום ממומן בגוגל" עדיין כדאי וחשוב להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים, המחזיק בידע הקריטי היכול להבדיל בין הצלחה לכשלון בתוצאות העסקיות של מסע הפרסום שלך בגוגל.

seo-sam קידום אתרים ברשת, מומחה לקידום אתרים

 



 
Copyright © 2008 שם העסק. All rights reserved.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן