חדשות האתר

בניית אתרים

בניית אתרים הוא מקצוע מורכב, הדורש שילוב מיוחד בין מיומנויות עיצוביות וגראפיות, לבין מיומנויות תכנותיות ושליטה בשפות התכנות השונות. בבואנו לבנות אתר חדש לעסק שלנו, עלינו להבין כי אנו חייבים לבנות את האתר עם מחשבה המופנית לשני כיוונים עיקריים בו זמנית: הכוון הראשון – הגולשים, שהם הלקוחות האמיתיים שלנו. אותם אנו רוצים למשוך, לסקרן, ולגרום להם לרצות לשהות באתר שלנו כמה שיותר זמן, ובסופו של דבר גם לעשות אתנו עסקים. הגורם השני שבו עלינו להתחשב, הוא מנועי החיפוש. למנועי החיפוש אין עיניים אנושיות, אלא "עכבישים" או "קרולרים" הנוברים וסורקים את הרשת במהירות סיבי האור. לאחר מכן, מובילים העכבישים את הכבודה למחסני האחסון של מנוע החיפוש, זאת רק לאחר שעבר את "מסרקות המיון"  של מנוע החיפוש – קרי את האלגוריתם הסודי והמורכב, הממיין כל דף מידע שמגיע איליו על-פי פרמטרים שונים, המתחשבים רק ברמת החשיבות והרלבנטיות של הדף ביחס לשאילתות הגולשים.
מאחר וכך, חובה על המנסה לבנות אתר, להתייחס אל שני הגורמים הללו באותה רמה של כבוד וחשיבות ולנסות למצוא את האיזון הנכון, בין הרצון למצוא חן בעיני הגולשים, לבין הפרמטרים החביבים על מנועי החיפוש. לכן, בונה האתר חייב להיות מודע לנושא קידום אתרים, או להסתייע בעזרתו של מומחה  לקידום אתרים. מאחר ואנו כבר יודעים כי קידום אתרים הוא מקצוע מורכב, מתעדכן תדיר, ולא בהכרח נושק תמיד לתחום של בניית אתרים, רצוי שלמן הרגע הראשון של בניית האתר, ילווה את הפרויקט מומחה קידום אתרים. בניית האתר והדרך בה הוא נבנה, השפה בה משתמש האתר ועוד פרמטרים רבים אחרים, חייבים להיות מושפעים מן הפרמטרים הנמצאים באותה העת בנוסחאות של מקדמי האתרים, ולכן ליווי צמוד של מומחה לקידום אתרים הוא חובה במהלך כל הפרויקט.
גם הנושא של פרסום ממומן של האתר במנועי החיפוש הוא פרמטר נוסף עליו צריך לתת את הדעת בעת בניית האתר. פרסום בגוגל לדוגמא, הוא לרוב עניין יקר, ודורש ידע רב ומיומנות רבה. מכל מקום, אחד הפרמטרים החשובים ביותר, הוא הנושא של דפי נחיתה, שכן מה שחשוב ביותר בסופו של תהליך הפרסום בגוגל, הוא להיכן מגיע הגולש,  לאחר הלחיצה על המודעה שלכם.  ולכן בעת בניית האתר החדש, גם על הנושא הזה אנו חייבים לתת את הדעת.


 
Copyright © 2008 שם העסק. All rights reserved.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן